Blog komiksowy zajmujący się nieumiejętnym i bezfinezyjnym plagiatowaniem tego co już kiedyś było. Hmmmm... W sumie nie wiem jak mam was zachęcić do przeglądania tego debilnego,idiotycznego bloga. A nie! Mam! Zachęcę was do tego bloga tym że od czasu do czasu w tych paskach które nie mają żadnej wartości pojawi się GOŁA BABA! To nie żarty!

poniedziałek, 16 sierpnia 2010

Pasek gościnny

Ostatnio zrobiłem taki pasek gościnny(nie mam czym się chwalić).Swoją drogą wiecie ile zapłacił mi autor tego bloga?Nigdy nie zgadniecie!Za takiej niewątpliwie marnej jakości pasek dał mi 4000zł!Tak że ubiłem niezły interes.Za taką kasę to raz mój znajomy skoczył z dachu z nogami w betonie.Nie wiem co zrobię z taką sumą dolarów.Prawdopodobnie przepije i wrócę do domu pod mostem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz